MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 20 April 2009

KONSERT AF minggu ke 6

tiket konsert
suasana kat Dewan Sri Putra.Waktu ni duduk kat belakang lagi

Qhaud dah kuar dah.Best dia perfome malam tu.

Hafiz ngan aishah ok.Tapi biasa-biasa jelah.Yang penting aku tetap sokong mereka.

Balik dari Imbi suami ajak g tengok konsert AF. Aku tanya sempat ke.Dah jam 5.30 time tu.Suami aku cakap sempat.Terus singgah kat Bukit Jalil.Beli tiket.Dah tu g balik umah.Dengan jem lagi depan IOI Mall Puchong.Dengan traffic light lagi nak lalu kat tempat aku tinggal. Sampai umah 6.30 petang.Nak mandi lagi. Nak solat lagi. Dha tu lapar lak.Teringat-ingat ayam masak kicap yang aku masak tadi. Suami aku cakap lepas magrib terus gerak. Kmai gerak dari rumah 7.40 mlm. Pintu dewan Sri Putra bukak jam 8.00 dan mesti duduk sebelum jam 8.20 mlm.Kami sampai jam 8.00 mlm.Pintu baru nak bukak.Tempat duduk kami DD 47 dan DD48. Kat barisan 3 dari belakang.Betul dekat ngan tangga.Elok sanagtlah tu. Tapi jam 8.30 tu org2x ASTRO cakap yang belakang leh perlahan-lahan dok depan. Aku ngan suami duduk di barisan 3 dari depan.Betul-betul dekat ngan pengkritik. Dato, Khaty lawalah dekat2x.Edry Hashim rambut macam pompuan.Adlin lak lembut je aku tengok.Tapi bila je bukak mulut...habis.......AC?...ok... Sarimah comel je dia. Tiara ok.Manis je orgnya.

Sebab aku ngan suami nak tengok konsert minggu ni sebab ada LIVEBAND.Kami berdua minat LIVEBAND.Dulu selalu lepak kat Bukit Bintang.Kadang2x ada band yang perfome. Konsert ni bagi aku Qhaud best sangat2x.Walaupun aku minat HAFIZ.Tapi hafiz taklehlah bawak lagu rock.Kalau BALADA ok...Claudia showmanship dia best.Enjoy tengok dia. Isma...biasa-biasa saja.Entah apa org minat dia ni.
MINGGU NI JE YANG PALING BEST SEBAB ADA LIVEBAND.AKU MINAT EXTRANGE, KRISTAL,COKLAT DAN SEMESTINYA LEFHANDED. BEST.......PELAJAR-PLAJAR SO SO JELAH.

1 ulasan:

  1. akak ni sejak bila jadi pengkritik tetap ni?? hehhehehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.