MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 23 April 2009

HARI NI HARI APA?

mesti ramai yang berbaris depan ATM pagi ni.

Yeyeyeye...Hari ni hari gaji bagi goment. Tapi dah dapat gaji kena bayar hutang piutang dulu.Hutang kereta,kad kredit,bagi kat mak, bayar astro, bil telepone lagi dan macam2x lagi....Kalau dah settle baru leh nak buat belanja.Tapi takleh nak habiskan lah. Kena beringat selalu. Kena ada simpanan .Yelah untuk perkara-perkara yang tidak dijangka.Macam aku keluarga jauh kat Kuching.Paham-paham jelah.K.Lah kengkawan semua yang dapat gaji hari ni belanja tu berpada-pada ye.
.

Photobucket


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.