MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 24 April 2009

BERIANI GAM PUTRAJAYA

Restoren Beriani Gam Putrajaya
Nasi beriani ayam .Ni aku punya
Kusyuknya suami aku makan.Dah makan daging kambing mestilah ngan air limau. Makin berisilah suami aku ni.Dulu kecik je orgnya.


Balik kerja petang tadi suami terus bawak makan kat Beriani Gam Putrajaya. Aku...teringin sangat nak makan.Jadi suami bawaklah.Aku ambik beriani ayam dan suami aku ambik beriani daging. Sedap jugak beriani dekat sini. Dua orang makan masuk air RM25.50.Oklah..berbaloi ngan rasanya.Thanks bang belanja ayang.Jadi tak yah masaklah petang ni ye.


Photobucket

2 ulasan:

  1. alamak sedapnya nasi briani tu..dh lama xmakan nasi ni..nyumm.nyum..nyumm...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.